تو این پست کتابی که اخیرا اون رو خوندم معرفی میکنم

چند وقتی هست که خوندن این کتاب رو به پیشنهاد یکی از دوستام شروع کردم وخیلی ازش خوشم اومد.

خواستم در موردش چیزی بنویسم ولی تو یه سایت به این توضیح برخورد کردم و دیدم کاملا جامع هست. پس متن سایت رو کپی کردم :)

(ب.ن: امیدوارم راضی باشن...)

"هرچند دهه، کتابی‌ منتشر می‌شود که‌ زندگی‌ خوانندگانش‌ را برای‌ ابد دگرگون‌ می‌کند. کیمیاگر چنین‌ است. «وقتی‌ کسی‌ به‌ راستی‌ چیزی‌ را بخواهد، تمامی‌ کیهان‌ همدست‌ می‌شود تا او روِ‌یایش‌ را تحقق‌ بخشد.» این رمان شگفت انگیز پائولو کوئلیو، میلیون ها خواننده را در سراسر جهان به شعف آورده است. این داستان که در سادگی و حکمتش خیره کننده است، درباره ی چوپانی اندلسی به نام "سانتیاگو" است که زادگاهش را در اسپانیا رها می کند و به شمال افریقا می رود تا گنجی را مدفون در حوالی اهرام بیابد. در این راه، با زنی کولی، مردی خودش را پادشاه می داند، و یک کیمیاگر آشنا می شود. همه ی این افراد، سانتیاگو را در مسیر جست و جویش هدایت می کنند. هیچ کس نمی داند این گنج چیست و آیا سانتیاگو می تواند بر موانع راهش در صحرا غلبه کند؟ اما پیری که در آغاز ماجراجویی کودکانی به نظر می رسید، سرانجام به جست و جوی گنجی مبدل می شود که فقط در درون می توان آن را یافت. به جرات می توان گفت که کتاب گیمیاگر از زیرکانه ترین نکات روانشناسی بهره گرفته است و این موضوعات را با مهارت کامل به مخاطب خوب منعکس مینماید."

پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونید....


مسخصات کتاب:

گیمیاگر _ پائلو کوئیلو _ مترجم:علی نادری _ انتشارات لاهوت


توجه کنید افراد دیگه ای هم این کتاب رو ترجمه کردن و انتشارات دیگه ای هم این کتاب رو چاپ کرده.